I sammarbete med
SE / SEK
Hyr ut din bostad
Konto
Hjälpcenter
Annullering
Annullering
Vill du dela dina åsikter med oss?
Vi blir alltid glada över en feedback från våra kunder. Skriv ett e-postmeddelande till oss på adressen service@holidu.com. Eller kontakta oss på Facebook, Twitter och Instagram.
Kan jag annullera min bokning?
Avbokningsvillkoren rättar sig efter varje enskild leverantör som du har bokat hos. Den hittar du på din bokningsbekräftelse eller på leverantörens sida. När du bokar boendet på Holidu, kan du hämta leverantörens fastsatta avbokningsvillkor.
Ofta ställda frågor
Får jag ta med mig min hund eller ett annat husdjur?
Hur och när får jag reda på om min bokningsförfrågan har bekräftats?
Vad ska jag göra om jag inte får någon bokningsbekräftelse?
Information om Covid-19
Behöver jag ett kreditkort?
Varför kan jag lita på Holidu?
Alla kategorier
Sök information
Bokning
Betalning
Incheckning & Utcheckning
Annullering
Förtroende
Feedback
Annonsera på Holidu